Tagi
KobietaMag.pl - Klub Urody
Kategorie: Wszystkie | kuchnia | uroda, pielęgnacja | wszystkie
RSS
niedziela, 23 grudnia 2012

Moi Kochani!

W piątek przeżyłam szok prawdziwy. Do moich drzwi zadzwonił... nie kto inny, jak kurier, tym razem z UPS. Kurier to dla mnie zadne zaskoczenie, czekam w końcu na puder od Celii, ale on trzymał pakę, w której mogłoby się 100 takich pudrów zmieścić. Byłam zaskoczona, ale po otwarciu paczki wręcz zbaraniałam...Chciałabym widzieć wtedy swoją minę! Na pewno rozdziawiłam usta, a oczy o mało mi na wierzch nie wyszły. Oto co w pierwszej kolejności ujrzałam:

 

To jest Lalaloopy, hit ostatniego sezonu, ale dla dziewczynek w wieku 3 - 6 lat. Ma na imię Tiki-Wiki i towarzyszy jej kurczaczek. O mój boże, skąd ta lala w moim domu?

Zaczęłam grzebać dalej w papierach i folii, po czym odkryłam książkę:

Tytuł taki, jak widać:"Jeść, by żyć". Zapewne kolejne "odkrywcze" dzieło na temat zdrowego odżywiania, przyczyn nadwagi i otyłości oraz cenne rady, jak odzyskać idealna figurę.  Już mnie takie poradniki nie kręcą.  Na pewno więc tej rzeczy nie zamawiałam ani tez o nia nie walczyłam w zadnym konkursie...Przynajmniej nie przypominam sobie.

Obejrzałam paczkę ponownie. Żadnego słowa wyjaśnienia, zadnego listu, bileciku...Zdenerwowałam się. "Jak taK można komuś coś przysyłać bez ostrzeżenia i wyjaśnienia, niepokoić człowieka w jego własnym domu?" - myślałam z oburzeniem. I wtedy spojrzałam na adres nadawcy: MEDIAPRESS PUBLISHING...Przecież to wydawnictwo :Super linii"...Ale ja ostatnio nie kupuję tego czasopisma. No chyba żebym kupiła...Tak, ostatni raz czytałam je we wrzesniu, kiedy byłam na urlopie nad morzem, a po powrocie napisałam do nich maila z ciekawą historią do rubryki "Listy do redakcji"! I już wszystko było jasne. Mój list został widocznie opublikowany i uznany :listem miesiąca". Nie spodziewałam się tego, a jeśli już liczyłam się z jakimś wyróżnieniem, to za kolejne miejsca, nagradzane kosmetykami...Jednym słowem - przedobrzyłam i oto główna nagroda w osobie lali stoi przede mną w całej okazałości. Aż wstyd się przyznać, ale ja naprawdę nie starałam sie o nią! A może na tej samej zasadzie zagrać w Lotto?

Z książką jeszcze sobie jakoś poradzę, ale z lalą sprawa będzie bardziej skomplikowana. Mam jedynie siostrzeńca, 4-letniego faceta "z krwi i kości". Muszę więc znaleźć jakąś małą dziewczynkę, u której Tiki-Wiki mogłaby zamieszkać. Szkoda, że paczka nie przyszła trochę wcześniej, miałabym czas, żeby dać ją komuś jeszcze przed świętami. Jest to ta większa lala (podobno sa tez takie małe). Jest ich kilka rodzajów, różnią się wyglądem, ubrankiem i rodzajem towarzyszącego im pupila. Moja jest ciemnoskóra i towarzyszy jej kurczaczek. Z ciekawości sprawdzałam ceny. W Auchan, gdzie sa chyba najtańcze zabawki, kosztowała ok. 87 zł, a w Internecie widziałam po 90 - 100 zł.. Nagroda jest zatem cenna, a ja nie potrafię docenić jej wartości. Liczę na to, że znajdę tę małą dziewczynkę, której sprawi ona ogromną radość.

Postaram się znaleźć jeszcze chwilkę i wpadnę tu przed świętami, żeby złożyć wszystkim życzenia...



czwartek, 20 grudnia 2012

Z takim utęsknieniem wyczekiwałam na moje "złote pudełko"...I doczekałam się wreszcie, kurier przywiózł je we wtorek o 18-tej. Zazwyczaj przyjeżdża tuż po 14-tej, ale przed świętami miał masakryczną liczbę zleceń. dostałam je w końcu, ale byłam wczoraj tak zmęczona i chora - jak zwykle przed świętami, że nie dałam rady podzielić się z Wami tą radosną wieścią. Dzisiaj nadal nie najlepiej się czuję, ale  z zapuchniętymi oczami siadam do laptopa, bo obiecałam...

Oto i ono:

 

 

W środku znalazło się  5 pełnowymiarowych produktów do makijażu oraz dwa prezenty: złota kosmetyczka i sztuczne rzęsy.

 

 

Sztuczne rzęsy ukazały mi się jako pierwsze, a z nimi malutka tubka kleju. Nigdy nie miałam na swoich oczach sztucznych rzęs! Jeśli któraś z Was miała z czymś takim do czynienia, to proszę o porady. Rzęski są milutkie w dotyku, może kiedyś się przełamię...

 

Pierwszym od prawej produktem jest paletka NYX One Night in Marocco, składająca się z ośmiu matowych cieni: biały, czarny oraz odcienie brązu, beżu i szarości, pozwalających wykonać "smokey eyes". Do tego baza pod cienie, cztery błtszczyki do ust, wbudowane lusterko/

Cena ok. 50 zł

 

BM BEAUTY wodoodporna maskara w kolorze klasycznej czerni

cena 60 zł/8 ml

 

KRYOLAN PROFESSIONAL błyszczyk w kolorze czerwieni, ale takiej zgaszonej. Śliczny i ślicznie pachnie...Nie mogę sobie skojarzyć, co to za zapach...

cena ok. 70 zł/4 ml

 

NAILS INC Lakier do paznokci "Lowndes square". Nie otwierałam go jeszcze, ale wpada trochę w fiolet.

cena ok. 60 zł/10 ml

 

I na końcu zupełna dla mnie nowość. MODELCO CHEEK & LIPS TINT RED ROSE

Jest to krem w tubce o podwójnym zastosowaniu: nadaje naturalną barwę policzkom oraz może być stosowany do makijażu ust. Też jeszcze go nie otwierałam. Chcę być pewna, że będę go używać, po co ma tracić swoje właściwości w otwartej tubce?

cena ok. 70 zł/tubka 10 ml

 

Jeszcze tylko przypomnę, że całe pudełko zapłaciłam 99 zł i był to mój prezent  dla siebie samej pod choinkę.

 

Cieszę się z wszystkiego ogromnie, ale gorączka nie pozwala mi tego w należyty sposób wyrazić. Uciekam do łóżka!

sobota, 15 grudnia 2012

Ostatnio roztargniona jestem, o czym już chyba wielokrotnie wspominałam. Zeby więc  spokojnie myśli zebrać i się zrelaksować, zapaliłam sobie malutką świeczkę Yankee Candle o zapachu lawendy, oczywiście. Jest to mój ostatni zakup na Allegro. Kupiłam 5 sztuk, głównie pod kątem zbliżających się świąt, wybrałam zapachy tzw. świąteczne. Jest więc Christmas Tree - bo nie będę mieć  prawdziwej choinki, no to może chociaż jej zapach spróbuję odtworzyć? Jest Christmas Rose i kojarzący zsię z świątecznymi pierniczkami Sparkling Cinnamon. W światecznym klimacie utrzymany jest też zapach Red Apple Wreath. I MUSIAŁAM dokupić do tego Lavender. Na razie zapaliłam tylko tę ostatnią. Rzeczywiście pachnie jak świeże kwiaty lawendy, a nie odświeżacz powietrza! Usłyszałam o tych świeczkach na Youtube, ale sa one bardzo drogie. Dlatego zdecydowałam się kupić na Allegro takie malutkie samplery, w cenie 8 zł za sztukę. Palą sie ok. 15 godzin. Te większe mogą palić się nawet do 150 godzin, ale jeszcze nie oszalałam, żeby dobrych kilkadziesiąt złotych puścić z dymem. Pachną ślicznie, przynajmniej ta lawenda. I od razu poczułam sie spokojniejsza...

 

Wczoraj z nowu dostałam dwie przesyłki. Mój listonosz i kirier DPD, który ma mój rejon, sa stałymi gośćmi w moim domu.

Pierwszą przesyłką była wyczekiwana przeze mnie nagroda z AVANTI 

 

zestaw kosmetyków CLEANOLOGY Dr Irena Eris, w skład którego wchodzą: płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu do cery suchej i wrażliwej, krem do mycia twarzy do cery suchej i wrażliwej, maseczka intensywnie nawilzajaca do wszystkich typów skóry oraz maseczka kojąco - wygładzająca do cery suchej i wrażliwej.

Niestety, z góry już uprzedzam, że nie podzielę się z Wami opinią o tych produktach, ani nie przedstawię recenzji. Zamierzam bowiem zestaw tych luksusowych kosmetyków podarować mojej siostrze. Nie pomyślcie tylko, że na nia skąpie i idę na łatwiznę. Przyznam, że mam w tym roku problemy z szukaniem prezentów i buszowaniem po sklepach. Przede wszystkim jednak wiem, że te kosmetyki będą bardziej przydatne dla mojej siostry niż dla mnie. Ja cery suchej nie posiadam raczej jest to cera mieszana i w dodatku wcale niewrazliwa - jedeny mój problem to pojedyncze wypryski na brodzie. Od kiedy pamiętam cera moja siostry była bardzo sucha i często bywała zaczerwieniona, podrazniona. Myślę, że ten zestaw to dla niej "strzał w dziesiątkę", bo wiem, że moja siostra po prostu nie potrafi dobrać kosmetyków przeznaczontch do jej typu skóry. A moze by i potrafiła, z czyjąś pomocą, tylko wcale nie przywiązuje do tego większej uwagi. Z lekkim żalem zatem rozstane się z moja nagrodą.

 

Natomiast kurier przyniósł mi przesyłkę od GARNIERA - antyperspirant  Invisible Czarny + Biel + Kolory do przetestowania. Ten najnowszy antyperspirant ma nie pozostawiać śladów, plam ani przebarwień nie tylko na czarnych i niałych ubraniach, ale także na kolorowych, których mamy przecież w swoich szafach najwięcej.

 

Jest to dezodorant w kulce, w bardzo ładnym opakowaniu. Zastosowałam go dzisiaj rano i spodobał mi sie jego zapach - delikatny, nienachalny, troszkę słodkawy...Po prostu zapach kojarzący sie ze świezościa i czystością. Nie klei się i nie lepi. Mam na sobie szarą bluzę, żadnych śladów nie zauważyłam Ja nie mam problemów z nadmierna potliwością, nie wiem więc, jak silnie będzie działał i chronił pod tym względem.

 

Jeśli chodzi o moje inne doświadczenia "testerskie", to zadzwoniła do mnie bardzo miła konsultantka z Wydawnictwa G + J (tego od CLAUDII) i przeprowadziła zze mna prawdziwy wywiad na temat pierwszych moich wrazeń związanych z testowaniem kremu Immortelle. Krem jest bardzo dobry, przyznaje obiektywnie. Cera ładnie po nim wygląda, jest wygładzona, dobrze nawilżona, ma taki zdrowy odcień. Co do przeciwdziałania starzeniu jakoś trudno mi sie jeszcze wypowiedzieć. Nie omieszkałam jednak zwrócic uwagi na bardzo intensyeny zapach tego kremu - suszone zioła? Zapach jest mocny, długo się utrzymuje i ja go wyczuwam w ciągu dnia, co mi przeszkadza. Pani podziękowała, przypomniała o wypełnieniu ankiety, która mam otrzymać, a ja zdałam sobie sprawę, dostałam za darmo krem o wartości 204 zł, a skrytykowałam go, że po prostu śmierdzi! To się chyba nazywa "rzucać perły między wieprze".

Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają, w szczególności tym ,którzy coś napisali. Jest tyle fajnych blogów, cieszę się, że dostrzegacie wśród nich właśnie mój.

czwartek, 13 grudnia 2012

We wtorek dostałam moje grudniowe pudełeczko! Jest najlepsze z wszystkich trzech, które otrzymałam. Pięć produktów, w tym jeden pełnowymiarowy i dwa prezenty od glossybox.

 

Te prezenty to urocze bileciki na prezenty oraz ogrzewacz do rąk, okrągły, z logo, różowy. Bawię sie nim ciągle, ale ma wystarczyć na 1000 użyć.

 

Pierwszy od lewej jest kosmetyk pełnowymiarowy - MODEL LIP DUO. Szminka i błyszczyk z wbudowanym praktycznym lusterkiem. Szminka ma zapewniać nieskazitelny, długotrwały makijaż ustbłyszczyk - zmysłowe wykończenie. W kolorze przybrudzonego różu. Cena rynkowa 120 zł

 

CLARENA STEM CEKKS CREAM 30 ml, całkiem spora miniatura, skoro pełny produkt to 50 ml (cena 142zł)

Krem z roślinnych komórek macierzystych odnawia naskórek, pobudza syntezę kolagenu i elastyny. Powstrzymuje powstawanie stanu zapalnego i zapobiega podrażnieniom skóry.

Bardzo fajny, juz znalazłam dla niego zastosowanie na bliźnie na moim palcu.

 

BATISTE Suchy szampon o zapachu Cherry

50 ml  - pełny produkt 200 ml w cenie 15,90 zł

Osobiście z produktów do włosów najmniej się cieszę, bo mam swój idealny szampon ziołowy Dr Hunter's i z niczym nie eksperymentuję. Suchego szamponu nie użyłabym nigdy, nawet jeżeli obiecuje, że moje włosy w ciągu minuty staną się czyste, pachące świeżościa i miękkie bez użycia wody. Fryzura nabierze objętości i lekkości, włosy sa uniesione u nasady, a dodatkowo bardziej podatne na stylizację.

 

YASUMI  płyn micelarny do demakijażu 3 in 1

Super, super! O czymś takim myślałam. Teraz używam płynu Ziaja Sopot, ale mi sie kończy i chętnie coś przetestuję.

Pojemność miniaturki 50 ml - pełny produkt w cenie 29 zł za 170 ml, czyli nie tak strasznie

Płyn ma usuwać makijaz twarzy, tonizować skórę i można stosować go do demakijażu oczu. Wypróbuję na sobie.

 

I na koniec - TOŁPA Drenujący koncentrat antycellulitowy

Pojemność 75 ml - pełny produkt 200 ml w cenie 66,99 zł

Takie produkty bardzo lubię!

Eliminuje cellulit i silnie drenuje ciało podczas snu. Stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, wyszczupla. Widocznie wygładza nierówną strukture skóry. Usprawnia przepływ płynów i uwalnioa od uczucia ciężkości ciała.

 

Ogólnie to piątka z plusem za pudełko.

Aha, zamówiłam sobie jeszcze specjalną edycję świąteczną. Mają wysyłać ok. 17 grudnia. Nie mogę juz się doczekać...

niedziela, 09 grudnia 2012

W piątek do moich drzwi dwukrotnie zapukał listonosz, a raczej było to dwóch listonoszy. Pierwszy z nich przyjechał samochodem i przywiózł paczkę z moim zamówieniem z yves rocher. prawdę mówiąc, to zamówienie złozyłam tak trochę na siłę, bo skusiłam sie na kuferek na kosmetyki do makijazu. kuferek na zdjęciu wyglądał imponująco i trochę się zdziwiłam, gdy go zobaczyłam, że jest dość niewielki...w ofercie były wprawdzie podane wymiary, ale ja nie mam takiej przestrzennej wyobraźni. jakby nie patrzeć, kuferek jest jednak uroczy...

 

 

wbrew pozorom kuferek jest bardzo pojemny, zmieściłam w nim moje pomadki, błyszczyki, cienie i tusz do rzęs. Od razu zapanował większy ład w mojej "kolorówce".

na kuferku leży jeden z kosmetyków z tego zamówienia - korektor w pisaku do lakieru. fajny kosmetyk, choć nie taki pierwszej potrzeby. po pomalowaniu paznokci mozna obrysować nim paznokieć i zmyć wszelkie maźnięcia. Pisak w promocji kosztował chyba 22,90 zł.

Obok stoi krem do rąk z arniką. jest to kosmetyk z bardzo przyjemnej serii do pielegnacji dłoni i paznokci. ja zamówiłam sobie tym razem krem odzywczy do rąk. łatwo się wchłania i nie pozostawia lepkości i tłustości na dłoniach. przyjemnie pachnie, jak zreszta wszystkie kosmetyki z yves rocher. za tubkę 30 ml w promocji zapłaciłam 12,53 zł. no cóż, raz na jakiś czas mozna zaszaleć z kremem do rąk...

Zamówiłam jeszcze szampon rewitalizujacy dla mojej mamy. To jakaś nowość. Ja miałam z Yves Rocher szampon wzmacniajacy przeciwko wypadaniu włosów. Chyba był fajny, choć jakiś szczególnych skutków nie przyniósł. Ten szampon chyba też jest przyjemny w użyciu, choć moja mama wpadła w lekką panikę, że sie nie pienił, bo pomyślała, że znowu umyła włosy w odżywce...

Drugi listonosz przyniósł paczkę od cioci z ameryki, a wniej całą masę ciuszków i torebkę. Porobie fotki i zaprezentuję w następnym poście, bo teraz zaplanowałam przebieranie obicia sofy w salonie z ecru na czerwone, a mój ukochany własnie w tym momencie ma czas i ochotę, zeby mi pomóc.

 
1 , 2